fredag 14 september 2012

Min usla tv-kväll

Efter att ha inlett fredagkvällen med en AW med kollegorna så begav jag mig hemåt för att äta middag och slänga mig i soffan. Helst vill jag göra det med lite bra fredagsunderhållning på TV, dessvärre har inte jag och SVT eller TV4 samma uppfattning om vad som bör visas på TV en tidig fredagkväll. Jag vet inte vad som är mest bekymrade; att TV4 fortfarande tror på ett program som X Factor. Ja, alla är skittrötta på talangjakter och självbelåtna jurymedlemmar som sitter och drygar sig. Eller att de inte begriper att Fångarna på fortet är skittrist, sen må det vara hur kul som helst att deltaga, (fråga Johannes Brost!). Men jag vill inte se det!!!

Skavlan känns så där... Har börjat tröttna på den mysige norrmannen. Doobidoo kan jag inte ens ta i min mun. Jag ställer allt mitt hopp till SVT:s fredagsbio, Stay. Eller min lokala videobutik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar