fredag 12 augusti 2011

Sommar i P1

Har precis lyssnat färdigt på Johan Westers sommar i P1, jag hade egentligen inte tänkt lyssna på hela programmet. Men så blev det. Det kan bero på att det var ovanligt intressant eller att jag hellre lyssnade på honom än pluggar. Men jag tycker att han är lite intressant, en känd doldis som man egentligen inte vet så mycket om förutom att han är duktig på frågesport. Han har vunnit På spåret två gånger. Det var ett bra program, nu känns det som om vi känner varandra lite, Johan och jag.

Jag gillar sommar, jag gillar upplägget. Tyvärr så har jag inte lyssnat på så många program som jag normalt brukar denna sommar. Jag lyssnade på Mark Levengoods program, det vet man på förhand att det kommer att bli roligt att lyssna på. Marks värme och humor går rakt igenom radion och man blir glad av att lyssna på honom. Det spelar ingen roll att kanske bara hälften av det han säger är sant. Jag menar så måste det ju vara, hur många märkliga släktingar och vänner kan en människa ha?!

Jag råkade också lyssna på Karin Broors program och då blev jag tvungen att sitta alldeles still och bara lyssna. Vilken berätterska!

Jag myser när jag inser hur många sommarprogram jag har kvar att lyssna på. Än är inte sommaren slut på ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar