söndag 3 juni 2012

Kitchen aid - perfekt lycka

Precis som alla andra letar jag efter det där lilla extra som ska göra lyckan total, det där som man alltid har letat efter. Och som man kanske flera gånger tror att man funnit för att sen inse att det inte räckte till. Den här gången är det annorlunda nu vet jag att jag har hittat rätt, att jag kan luta mig tillbaka och att mitt sökande är över för idag införskaffade jag en Kitchen Aid.

Alla som någon gång har sett ett matlagningsprogram, exempelvis Leila bakar vet att hemligheten bakom att lyckas i köket är att ha en Kitchen Aid. Och är man duktigt på att laga mat och lätt kan slänga ihop några macarons, cupcakes eller dylikt när man får oväntat eller väntat besök då är man sinnebilden för en lyckad person. De och några välartade barn och kanske en snygg man som står i hörnet och gör espresso till gästerna.

Nu har jag min Kitchen Aid så nu kan gästera komma och se mig stå och baka iförd min kofta från Odd Molly med mina ljusblå Hunter gummistövlar i hallen.

1 kommentar: